Három egyszerű workflow, amit már ma beállíthatsz a vállalkozásodban

  1. Új feliratkozó után a hírlevélküldődben ➡️ bizalom építő, köszöntő email sorozat
  2. Konzultációra időpont foglalás után ➡️ díjbekérő küldése, automatikus emlékeztető levelek
  3. Új ügyfél vásárlás után ➡️ automatikus elégedettség mérés + ajánlás kérése

Ezeket össze tudod rakni Zapier-rel vagy Make-kel is, de ha most kezdesz, alap email automatizációval is csodákra leszel képes!


Kapcsolódó tartalom:
Link Kapcsolódó témák Utoljára módosítva
Marketingautomatizáció eszközei
  • automatizáció
  • marketing
  • marketingautomatizáció
  • marketingeszközök
2025. 08. 10.
Marketingautomatizáció alapjai
  • marketingautomatizáció
2025. 08. 11.
Folyamatokról és automatizálásokról
  • vállalkozás
  • automatizáció
2025. 08. 14.